Welkom bij muziek-recensies.nl!

Waarheen je ook wilt, als er een link is met recensies en muziek proberen wij je met de kortste route naar de juiste website te dirigeren.
Heb jij nog suggesties die hier ontbreken? Laat het ons weten via de contactbutton.
Vergeet ook niet even onze Spelregels door te nemen.

Veel plezier op je reis vanaf hier.
Het muziek-recensies.nl team

In concert - Sarah Brightman

Ze doet nooit iets zómaar. Ik heb deze show mogen zien en horen in 1999 in het Nederlands Congresgebouw in Den Haag. Het was één week vóór het overlijden van mijn vader, van wie ik wel wist dat aanstaande was, dus ik was wel behoorlijk geëmotioneerd toen zij zowat recht vóór mij stond en Music Of The Night zong. Ik had het niet meer. En de show was gewoonweg magic. Het was qua show, na Barbra Streisand die ik in 1994 in Londen heb mogen horen en zien, het àllerbeste wat ik óóit gehoord en gezien heb.

En ik heb héél wat gehoord en gezien. Ik hoor en zie nòg heel wat, en àllemaal fantastisch. Het is spectaculair, àlles is spectakel aan haar wervelende show, en de stem is onbeschrijvelijk mooi. Wèrkelijk àlles zit er op en er aan, een groot orkest, ballet, koor, sugestive decors, magische belichting, tot zelfs haar make up en kleding, àlles klopt. Ze is nu 57 jaar, maar ze toert nog steeds, die prachtige stem is er nog, de uitstraling is er nog en ze doet nog steeds niets zómaar, dus als u de kans krijgt om haar te zien en te horen, DOEN!!!! Zoals het voor mij een onvergetelijke ervaring was, wordt het dat voor u óók. Binnenkort treedt ze op in Duitsland. Waar? Dàt kunt u zien op haar website. Ze komt helaas niet naar Nederland.

Muziek-recensies.nl in het kort

Ons Bedrijf

Ons bedrijf heeft geen werknemenrs, alleen vrijwilligers. Het is ook geen echt bedrijf want er is geen verdienmodel. Wij waren echter van mening dat er in Nederland nog geen onafhankelijk platform was waar alle muziekstijlen neutraal beoordeeld worden. Misschien zijn ze er wel maar wij kennen ze niet. In ieder geval zijn wij niet bevooroordeeld voor welk genre dan ook. En dat telt!

Ons Doel

Dat is eigenlijk hierboven al beschreven, we streven ernaar om iedereen zijn product te laten beoordelen door (semi)leken. Onze vrijwilligers zijn voorzien van de nodige ervaring op muziekgebied en geven een zo objectieve mening als mogelijk is, straight to the point. Ook als het ons persoonlik niet bevalt dan proberen wij voor de liefhebbers toch een aantrekkelijke column te schrijven.

Ons Team

Ons team bestaat op dit moment o.a. uit een artiestenmanager met meer dan 35 jaar ervaring; een radioprogramma-maker met meer dan 40 jaar ervaring; een ex-technicus van o.a. Normaal, Los Vast en diverse top100-orkesten)
Heb jij enig gevoel met muziek en schrijven, wordt dan vrijwillger bij ons. Je hoeft geen ervaring te hebben met schrijven, dat leer je op den duur vanzelf wel, het enige wat telt is dat je gewoon een eigen mening hebt als je luistert naar een cd.

Meerwaarde

Wij proberen een meerwaarde te worden voor Nederland Muziekland, een land waarin veel artiesten ondergewaardeerd worden. Wij hopen juist die artiesten meer bekendheid te geven door ze een onafhankelijk platform te bieden. Dit platform is niet afhankelijk van commerciele instellingen; zolang alles vrijwillig blijft, blijft onze beoordeling objectief en dat heeft Nederland nodig.

Onze voorwaarden

Muziek-recensies.nl krijgt een beperkt en kosteloos gebruik van copyright voor het uitsluitende gebruik van al het ingezonden materiaal voor onbepaalde tijd op cd-recensies.nl, cd-reviews.com, cdrecensies.nl, concert-recensies.nl, festivalverslagen.nl, lprecensies.nl, muziek-recensies.nl, musical-recensies.nl, vinyl-recensies.nl, vinylrecensies.nl. Teksten kunnen worden ingekort en/of taalkundig gecorrigeerd, zonder de strekking te wijzigen, waarover niet gecorrespondeerd kan worden. Afbeeldingen worden nooit gewijzigd  i.v.m. het intellectuele eigendom. Alle inzendingen van welke aard dan ook worden altijd volledig eigendom van www.cdrecensies.nl, met het copyright beperkt tot de al genoemde websites. Lees voor alle voorwaarden onze welkomstpagina.